torsdag 11. juli 2013

Halvkjørt sesong, hva står jeg igjen med?

Det er ikke alltid like moro å stille seg selv det spørsmålet, men innimellom må man man bare det. Hva er resultatet av innsatsen man har lagt ned?

Skulle ønske plasseringer fra ulike ritt dukket opp som umiddelbare svar på det spørsmålet, men det gjør nok dessverre ikke det. Del 1 av sesongen har vært under pari, det er bare å se det i øya, har igrunn ingenting jeg kan se tilbake på og virkelig være fornøyd med. det jeg står igjen med er noen greie plasseringer her og der og noen håpløse plasseringer her og der. Da dukker kjapt oppfølgingsspørsmålet opp. Hvorfor det?

Svaret på det spørsmålet er nok ganske komplisert. Jeg tror nok ikke at det spørsmålet har bare et svar i det hele tatt, det er nok kombinasjoner av ulike faktorer. Noen faktorer kjenner jeg til, andre kjenner jeg nok ikke til. Kanskje er det dumt å tenke og gruble for mye på hva disse faktorene består av, men noen ganger tror jeg rett og slett at det er nødvendig.

Uansett hva jeg eventuelt måtte komme frem til med denne grublingen min, er det tiden som kommer jeg får gjort noe med. Tror nok bare jeg er marginer unna å få inn det lille ekstra jeg trenger. Skal lure disse marginene over på mitt lag slik at de kan danne et meget slagkraftig lag sammen med kroppen og beina. Første sjanse blir norgescup i Molde nå til helga. Sammen med Furusjøen rundt som også er norgescup blir dette de to store rittene i Juli. Det er nok ikke ritt som passer meg opptimalt, men skal uansett gå all inn, så får vi se hva det holder til.  

Etter disse to kommer de store på rekke og rad, avsluttes med NM maraton i September. Mye å se frem mot! 


Eirik 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar