mandag 1. oktober 2012

Treningsåret 2012 er historie

Hei

Lever i beste velgående, selvom aktiviteten her tyder på alt annet. Ikke så mye spennende å berette om akkuratt på denne tiden av året. Trening blir utført når lysten sier det, og stort sett i lystbetonte former. Er altså litt i pause modus, og det har jeg tenkt å være en liten måned til før strukturen i treninga blir brakt på banen igjen. Har hatt et par hviledager i uka den siste måneden, og hardøkter har bare blitt tatt litt på sparket innimellom. Gått å senke skuldrene litt, men er veldig klar for å gå igang igjen for fult om noen uker.

Selv om ikke året er slutt riktig enda strekker treningsdagboka seg fra oktober til september. Altså er treningsåret 2012 et endt kapittel. Fakta er klare, rett i underkant av 700 timer.Er ikke tvil om det er en del mindre enn mange av konkurentene mine. Nå finnes det ingen fasit på at mye trening = suksess, men sånn jeg begynner å se for meg det kommende året satser jeg på å øke med ca 100 timer. Mista en del timer da jeg skadet meg i vår, samt at jeg ønsker og samle en del flere timer i banken i løpet av vinteren. Litt usikkert hvordan det blir med studiemengde enda, men det vil selvfølgelig påvirke trenigsmengden det også.

Har flere ting jeg vil forbedre, men er klar over at det kommer til å krev x antall timer med arbeid. Er alikevel veldig klar for å gå løs på disse timene. Men først er det altså noen uker med roligere tider, jakting og andre ting :)

Snakkes

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar