onsdag 8. august 2012

Jeg vil jeg vil, men får det ikke helt til..... enda:)

Hallo,

Vært stille som graven fra meg på bloggen siste tiden. Det skyldes jo at jr. stort sett har stukket av med alle medieoppslag og 1. plasser, makan til pr kåt type skal du lete lenge etter. Han er relativt høy på pæra om dagen så bør jekkes ned litt snart.. Mobbet han fryktelig etter alle lokale ritt med at dette var bare lek og moro og at han måtte vente til de stor rittene, men etter nytt nederlag i Grenserittet må jeg bare innse at han er ikke god å slå lenger:)

Grenserittet er et ritt som skulle passe meg godt, men 24. plass er ikke i tråd med forventningene. Må bare innse at formen ikke har vært som jeg har håpet siste tiden.. Etter noen dager midt i juli med drøyt 40 i feber har jeg ikke funnet tilbake til formen. Håper på en opptur i Sveriges skoger på CykelVasan til helga. Trenger dette før hverdagen innhenter meg med oppstart etter sommeren på jobben på mandag. Hadde håpet på at sommerferie skulle gi overskudd og form, men pila har nok pekt andre veien.. Kanskje for mye feriemat, bryllup og latmannsliv ikke er bra for helsa i lengden?:)

Testet formen før Vasan på en hardøkt med Knut Erik i dag, og må bare innse at det ikke var hæla i taket, fikk litt deng av lynet på DBSn, men lever i trua om at det snur til helga.. Hele laget viser gode takter og med gamlefar Repshus i front fikk vi vist oss bra fram sist helg, det har vi relativt store planer om å gjenta på lørdag.. Eliten og proffer fra inn og utland skal bli lang i maska når et rødt/svart tog med avdanka amatører fra Hedmark tråkker til:)

Link til fakta om dagens økt,
Planen var et kontrollert drag, tre harde og ett litt roligere igjen på slutten, ser ut til at det gikk etter planen!

http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=961761

Anders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar