mandag 25. juni 2012

Fremgang!

På ca 3 ukers tid har jeg nå gått steg for steg fra å sitte inne i stolen med gips til og tilbringe kvalitetstid på diamanten ute i sommervarmen. Jeg har gjennom denne perioden hatt tett oppfølging av Brovolden, som er hjemme på ferie uten og ha alt for mye fornuftig og finne på! Fra og komme med ferske waagans-wienerbrød til og være med ut i regnet å jogge, og til slutt være med og sykle. Denne tette kontakten, kombinert med fremgangen i forhold til hånda, har ført til at vi har meldt på et summitteam til helga. Når det gjelder ting som omhandler dette "team spinnvill" velger jeg å holde korta meget tett til brystet. Er det noe som derimot er sikkert, er det at jeg skal konkurere igjen, flere uker før først antatt :)

Når det gjelder formen har vel den sett sine bedre dager. Ble dessverre en del dager uten trening denne perioden. Først og fremst fordi jeg måtte ta det rolig en uke, og deretter fordi jeg ble sjuk. Men sånn er det, ting har gått veldig fort og jeg er glad for det. Må vente litt før jeg kan sykle i terrenget, så det er på veien kilometerne blir lagt ned nå i starten.

Fikk gjennom Trans Østerdalen prøvd og være langer/servicepersonell på heltid. Gud bedre meg for en jobb! Alt for mye og holde styr på etter min mening, så jeg fikk virkelig føle på hvor viktig og god jobb langerne våre gjør. Så langerfruer og annet servicepersonell på Hedmark Terrengsykkel, dere er tipp topp:) Evig takknemlig...

Ellers er det moro og se at Joakim er tilbake på sykkelen igjen. Seier i andre ritt er igrunn veldig imponerende! Knut Erik stakk til slutt av med seieren i Trans Østerdalen. Sterkt etter drøye 4 mil for seg selv. Må en skikkelig vinnerskalle samt masse watt, o2 og hele pakka til for og klare det. Veldig synd, neste så jeg ikke skjønner at det skal være mulig... men vi har fått enda et navn til på skadelista : ( Johannes ute med kragebeinsbrudd! huff og huff, dette må da ta slutt

Synes også det var veldig moro at treningskamerat Fido gjorde en så fin figur i Trans Østerdalen. Fint og se at timer med arbeid betaler seg.

Eirik




1 kommentar: