tirsdag 22. mai 2012

Montebello

NC 2 i Drammen ble en slitsom affære. Nesten 3,5 halv time og drøyt 80 km i en spenndene og kupert løype. Som Anders så beskjedent nevnte hadde jeg ingen god dag på sykkelen. Dette var første gang jeg syklet Montebello, men utifra løypeprofilen kunne det se ut som denne løypa passet meg greit. En lang og brutal bakke helt i starten, etterfulgt av en del terreng og variert kjøring. Det sier seg da selv at denne lange brutale bakken er litt avgjørende. Satt bra posisjonert når masterbilen gikk, men det gikk dessverre ikke fult så bra da bakken startet. Skled fort bakover i feltet, og da storebror kom opp på siden og spurte om det går bra, svarte jeg "jada, det går", selv om jeg visste at det ikke var sant.... Men føler absolutt jeg gjorde det beste ut av det. Tok i det jeg kunne, bedre var jeg ikke denne dagen. Ble en bra treningsøkt, og selvom det ikke gikk helt som ønsket var det gøy og sykle ritt, og en grei følelse å fullføre for første gang i år :)

Den nærmeste tiden er det litt usikkert hvordan det blir. Blir rolig til helga, men Aursunden rundt Mandag. Helga deretter er det flere alternativer (Vestmarkrittet, Landeveisbirken, Finnskogkureren), så har ikke helt bestemt meg for hva det blir enda.

Når det gjelder formen smører jeg med bare med tolvmodighet, og jobber på videre. Har flinke folk i nærheten av meg som er ivrig etter og veilede meg.

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar