fredag 23. mars 2012

Søen smelter, og ny landeveissykkel er i hus!

God kveld!

Som sagt har jeg fått ny landeveissykkel, forøvrig nøyaktig samme type som jeg hadde i 2011, men altså en 2012-modell. Har ikke rukket mer enn å skru den sammen, men det blir nok testet i løpet av helga :)



Ellers er det mildt og fint om dagen. Folk bærer seg og er redd for skiføret i påska, jeg synes mildværet er ypperlig og har storkost meg første uka på sommerdekk! Hadde et par roligere dager etter birken.

De siste 4 dagene har det blitt to langturer og to hardøkter på sykkel. Deilig! Noen sykler og koser seg i finværet, mens andre tvinger den stive sykkelmuskulaturen sin frem og tilbake i en varm og svtt gymsal. Samtidlig som de hører på en intens pipelyd på en cd, som borer seg lengre og lengre inn i hjernebarken for hver gang.






Vi har vært så mange som 6 mann i et følge denne uka. Det er deilig etter en vinter hvor jeg har tilbragt mange treningstimer alene. Det er et godt vårtegn på Tynset når de karakteristiske Savalensk-jakkene dukker opp på veiene. Kjenner at jeg virkelig gleder meg til å få nye terrengsyklene når jeg ser den ene etter den andre dukke opp med ny sykkel!


To glade gutter på Tur. Jonas med den flotte Meridaen sin, og Bård med sin nye 29" Gary Fisher. Etter at Bård hadde mast lenge nok om og få låne diamant-jakka mi, sa jeg til slutt ja. Så tydelig på gutten at han likte seg i det edle tøyet :)


God helg

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar