søndag 4. mars 2012

Berserennet

Hei

Da var vinterens nest siste skirenn unnagjort, nemlig Berserennet. Et renn i underkant av 40 km, med mye kupert terreng var en løype som passet meg greit. Rennet gikk i lokalområdet fra Røros til Os, så det var mange lokale navn på startstreken. Det gjør det jo sjølsagt ekstra moro :) Åpna som vanlig litt hardt, så følte meg igrunn ganske stiv første mila. Men kom seg mere og mere utover og klarte og dra i land en ok plassering. Hadde ganske gode ski, takket være Ola Barstad. Hva skulle jeg gjort uten den kroppen. Så mye han har fiksa for meg og brodern burde han egentlig stått oppført som sponsor!

Dagens vinner var Rune Müller fra Tynset, Thor Halvor Bjørnstad fulgte på en tredjeplass ikke lenge etter. Det ryktes at han er i god form så han blir helt klart en mann å se opp for også i sykkelsesongen 2012 :) Thor Halvor har hjulpet meg en del  gjennom vinteren. Satt opp treningsplan og ordnet det slik at jeg kan ta watt/laktat tester for å følge med på fremgangen. Jeg setter stor pris på den hjelpen jeg får både av han og Knut Erik, føler det er trygt og kunne ha noen å spørre dersom det er noe.

Ellers går jeg løs på en uke med mye trening, etterfulgt av en litt roligere uke som avsluttes med Birken.

Eirik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar