tirsdag 28. februar 2012

Vinterferien over og våren på besøk

Vinterferien er over og jeg har trent meget godt til meg å være, var mye i aktivitet hver dag og fikk mange mil både på ski og sykkel. Deilig med mange timer trening i frisk vinterluft!:)

Som syklist skulle jeg kanskje være fornøyd med at våren er på besøk (10 grader i Oslo idag!!), men skal vel være så ærlig å si at jeg nok skulle hatt vinter noen uker til. Sykkelsesongen er lang nok uansett og jeg er veldig glad i å gå på ski. I tillegg er jeg mindre opptatt av kosthold enn en del andre syklister, så har fortsatt litt beskyttelse mot kulda, derfor trives jeg også bra med vintersykling.. Ideelt sett burde jeg nok syklet mer om vinteren, men gleden med skiturer i flotte vinterforhold og nykjørte skiløyper er rett og slett for stor:)

Her er et par glimt fra vinterferieuka. Bildet fra skituren er tatt mens det fortsatt var Kvikklunsj igjen i sekken. Unge lovende Brovold og ringreven Kvisle har fortsatt ikke kjent for mye på melkesyra og krampa.. Blir mange prestisjedueller i årets Birkebeiner og Kvisle viser glimt av gammel klasse...

Det andre bildet er fra en tidlig morgentur opp til hytta i Aumdalen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar